Lídři v našem oboru

Testovali jsme konkurenční dětské mycí výrobky. Při tomto testu jsme používali stejná kritéria jako při testování výrobků JOHNSON’S® Baby s unikátním složením NO MORE TEARS® („Už ani slzu“). Většina z testovaných výrobků uváděla, že jsou: „Jemné k očím”, „Nedráždí oči” a v některých případech „Vhodné pro novorozence”.
 
Většina z konkurenčních výrobků nebyla schopna splnit naše kritéria pro udělení certifikace NO MORE TEARS® („Už ani slzu“), proto nesplnily JOHNSON’S® Baby standard jemnosti vůči očím.
 
Šlo nám jen o to ukázat, že NO MORE TEARS® (“Už ani slzu“) nejsou jen slova napsaná na láhvi.
 
Věda to je neustálý proces, nikdo neví všechno. Každý den je příležitostí naučit se něco nového a naši vědci stále hledají způsoby jak vylepšit a dále rozvíjet bezpečnost našich výrobků. Existují-li nové poznatky, které se můžeme naučit, naši vědci je odhalí a Vaše miminko bude prvním, které z toho bude mít prospěch.