Dostatek vody

Díky dehydrataci můžete být, aniž byste si to uvědomovala, velmi vyčerpaná,. Kojíte, takže riziko dehydratace je ještě vyšší. Dbejte proto na to, abyste přijímala hodně tekutin. Vyhněte se kofeinovým či sladkým nápojům. Po nich budete ještě unavenější, navíc kofein se uvolňuje do mateřského mléka, které pije Vaše maličké a způsobí, že pak bude ještě méně spát! Žízeň uhasíte nejlépe vodou.
 
 Pijte ji proto ve velkém množství, šest až osm sklenic denně. Abyste nezapomněla pít, je nejlepší když vypijete sklenici vody při každém kojení. Vyhněte se těžkým jídlům, které Vás mohou rovněž utlumit (např. burgery či pizza). Naopak jezte lehká jídla, zahrňte potraviny bohaté na vodu, jako např. ovoce a zelenina s trochou těstovin. 
 
Nezapomínejte, že i pokožka potřebuje hydratovat. Abyste udržela pokožku hydratovanou, a věnovala se chvilku sama sobě, dopřejte si koupel nebo sprchu. Kromě lepší hydratace pokožky, koupel či sprcha pomohou ulevit Vašim bolavým svalům. Dbejte na to, abyste použila jemný, hydratační mycí prostředek. 
 
JOHNSON'S® Baby jemný mycí gel, obohacený o jednu třetinu dětského tělového mléka, pomůže hydratovat Vaší pokožku a zároveň ji jemně čistí. Teplá sprcha Vám pomůže se uvolnit. Pokud jste při porodu podstoupila císařský řez, konzultujte koupání či sprchování se svým lékařem nebo porodní asistentkou. 
 
Nezapomínejte pokožku po osušení znovu hydratovat, tím v ní pomůžete uzamknout vodu. Použijte např. JOHNSON'S® Baby olej či tělové mléko, které udrží pokožku vláčnou, jsou hypoalergenní a jejich jemné složení bylo klinicky prověřeno.